Part Of Atieyra's Life
SAKIT HATI
Sunday 29 June 2014 • 18:42 • 0 comments



Assalamualaikum & Hye :)
Apa khabar anak anak semuaa ? Ade gaya jadi mak orangg tak ? Hahaha. Merapunye aku hari ni tak payah cakap lah. sebenarnya hajat dihati nak tido memandangkan duduk dalam air cond yang tak berape nak sejuk ni kan. Tapii hati ni kuat mengatakan ONLINE . Otak mengatakan STUDY. Mata katakan TIDO. So ape aku nak buat bila jari cakap CREAT POST.

Cuba bagitau macam mane aku nak handle ni heh? bagitau cepat sebelum aku cepuk *mengarut.

Nampak tak dah macam lari tajuk je ni. Alaaa sabar la . Tak masuk title lagi ni. Kite gegossip leee dulu. Biasalaaa girl. Mane boleh pisah dengan gossip. Gossip sensorang punnnn bolehhhhh >.<

Korang ape tau ?

Nak jadi bebaik kejap. Jap lagi nak sakit hati pulak kan? Kang tak pasal pasal takde mood susah pulak. Apee kate koranggg pulak ? "Atieyra ni merapu.Malas la bace" "Tak nak dah bukak blog ni" "Merapu" "Perempuan gila" dan banyak lagi lah :P hahahaha. Okay gurauan semata-mata tiada kena mengena samada yang telah meninggal dunia ataupun masih hidup ye :) sekian iklan saya yang tak berapa nak vouge ni ye. ye ? 
Faham tak ni? Nampak macam melopong je tak faham kan? Okay kalau tak faham takpe . Memang dah lumrah merapu tak difahamkan. Kesian ENCIK MERAPU kan ?


Okay berbalik kepada topik saya hari ni. Saya sebenarnye sakit hati dengan budak-budak lelaki kelas saye ni. Sometimes baik. Banyak kali annoying. Gatal. Bangang. Gila. Sewel. Tak betul. Terencat. Mengarut dan BANYAK LAGI ye. Diulangi BANYAK :) 

Alamak kering pulak tekak bulan puasa ni. Padahal menaip je. Bukann berperang mulut pun kan? Bibir pun dah seksi macam Angelina Jolie je sebab dah kering. hehe. Baru dua hari puasa bajet macam 2 tahun tak makan minum. 

Okay .



Haa tu lah rasenya. Aku tak dapat cerita panjang. sampai yang termampu je.


 




Sekian terima kasih. Sorry sebab banyak merapu je lebih . Nak cerita panjang lagi nnt . But not now :) Bye, I love you. I am a lover. Don't worry :) :*




Welcome to my blog . Please navigate around happily. I am Nor 'Atirah Basirah or you all can call me Atieyra. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Hi ! Nice to meet you. Lets read my story ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Atieyra Ira