Part Of Atieyra's Life
Ain Nadhirah
Saturday 26 July 2014 • 06:40 • 0 comments

Assalamualaikum & Hye !

Wahh lamenya tak update blogg. Dah bersarang labah-labah,burung semua ade :P hehe. mengarut je aku ni. Haha. Raya dah nak dekat maaa


Suke letteww ;)


Okay back to our TOPIC 

Okay sini nakk pomott sikit adik manis cun lagi comel & hensem kalahhhhhhhh Angelina Jolie, Paris Hilton dan sewaktu dengannya. Haha. Haaa macam ni ceritanya. Budak ni memang baik. Dulu kitorang tak rapat pun. And I thought die pendiam ke ape kan. Ye lah aku ni jarang tegur orang. Selagi org tak tegur aku selagi tu aku tak tegur orang. Ishh burukk betul perangai aku ni. 

So sorry to Ain sebab baru sempat nak promote awak ye ? hehe. lambat sikit sebab almaklumlah Sepet ni busy orangnya.

Okay Name dia Ain Nadhirah :)I just call her Ain . She is so sweet talker anyway. Amazing, friendly, baik, cool, tak cepat melatah macam aku, cun, baik dan baik, lawa, awesome and whatever lahh yang baikk baik tu.

She is kinda like a mouse sometimes. Senyap je.Kadang-kadang aku nak tegur pun seram. Yelah kang tak pasal-pasal kot kot tersasul kang . Tak pasal-pasal orang marah kite. Tak nak lah :P But anyways die sangat bagus dalam belajar benda baru. 

Walaupun die tak reti nak main kompang. But she still nak belajar. She study hard ! And aku tabikk lah cara dia ambik mase untuk belajar tu sekejap je. salah sekali sekala tu biasa lah kan. dah lumrah semua manusia buat salah. So I am her Teacher Sepet (baca entry dia) . senang sangat nak ajar die. she is a good leaner <3 love it . 

so this is her blog link http://ainnadhirah-aien.blogspot.com/ 

Go check it out ! Dari situ korang boleh kenal who is AIN . And Im proud to be her friend. 

  Ain Nadhirah yang hujung belah kanan tuu :) so go to her blog . and you will know her directly . 





Welcome to my blog . Please navigate around happily. I am Nor 'Atirah Basirah or you all can call me Atieyra. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Hi ! Nice to meet you. Lets read my story ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Atieyra Ira