Part Of Atieyra's Life
1 Harmoni 2 Hikmah
Sunday 4 January 2015 • 06:50 • 0 comments



1 Harmoni 
Sepet Aida Shu Bada Najwa Aina PiqahF PiqahZ Nurina Zura Mimi Ieka Nadia Zeti Umai Izzah Lan Apik Faiz Taqim Adam Fahmi Alif Ipe Eiman Haikal Deli Azry

2 Hikmah
Sepet Aida Shu Bada Najwa Aina PiqahF PiqahZ Nurina Ieka Nadia Zeti Umai Izzah Lan Apik Taqim Faiz Adam Fahmi Alif Ipe Eiman Haikal Deli Azry

3 Hemah
Sepet Aida Shu Bada Najwa Aina PiqahF PiqahZ Nurina Ieka Nadia Zeti Umai Izzah Lan Apik Taqim Faiz Adam Fahmi Alif Ipe Eiman Haikal Deli Azry


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bismilahirahmanirahim, 

Kepada yang selalu ade dengan aku. Aku terima kasih sangat. Sanggup bersama dengan aku masa aku susah masa aku senang. Masa lawan futsal aku main sekali. Aku happy sebab dapat rasa semangat kelas kita. Walaupun ade sesetengah yang tak rapat tapi masa tu aku nampak. Sinar harapan dari mata dari setiap pasang mata. Mungkin korang tak perasan kan? Takpe. Aku terlampau sayang sangat kelas kita ni. Aku ingat lagi masa form 1. Aku masuk 4 Februari 2013. Aku masuk lewat sebab second intake. Tapi korang tetap layan aku dengan baik. Walaupun korang nampak aku tak selesa dengan keadaan sekolah baru masa tu. Tapi korang tetap layan aku sama rata sama dengan orang lain. Aku makin lama aku makin dapat sesuaikan diri. Allahu ! Aku bangga dengan korang. Mana nak cari lagi orang macam ni. 

Aku ingat aku mula start masuk pertandingan bila aku masuk koir untuk persembahan Drama English. Aku happy la sebab memang aku punya minat menyanyi kan? Terima kasih Mama Laila kerana memahami budak ini. Hehehe :P 

Tapi masa form 1 kita tak banyak kali sangat masuk bilik IT kan? hehe. Tapi sejak masuk form 2. Waduhhh sampai budak 1Tekun bun dah bosan tengok muka kita asyik lalu depan kelas dia sebab nak pergi bilik IT. Dah la buat bising tak tentu hala. And mestilah kitorang gunakan kelebihan budak kelas kami yang bijak membodek. Hahahaha. Budak lelaki biasanya yang paling bijak membodek ni. Dan bende yang paling diorang impikan main game CS ( Counter Strike ). Tu je yang diorang fikir bila masuk bilik IT ni. Dan biasanya budak perempuan nak layan YouTube tak pun Twitter. Kalau macam aku ni komfem lah Twitter,YouTube & update Blog kan? Tapi kadang-kadang kalau aku letih sangat. Dalam bilik IT pun aku layankan je perasaan nak tido tu. Seriously ! Haha. Kadang-kadang orang tengok pun pelik kan? Ye lah orang lain punya lah beria nak layan internet bagai kan. Tapi aku rileks je tido. Tu lah aku. TIDO je keje. Tak tido MAKAN. macam mana tak gemuk :P 

Dan buat pertama kalinya kitorang dapat cikgu yang sangat awesome in da world. En. Saiful Islam <3 we love him so much. dia sangat garang dan tegas. Tapi dia sangat penyayang. Aku sayang dia sangat. Walaupun kadang-kadang homework dia bagi tu agak melampau. Sampai kadang-kadang tidur malam pun tidak sebab terlampau banyak. Tapi dalam banyaknya kerja yang dia bagi tu lah membuahkan hasil. Aku dapat result yang baik daripada lepas. Mungkin orang lain pun sama. Tapi tahun 2015 ni. dia dah tak ajar kami dah sebab dia ajar SPM. 

Tapi tu lah kenangan indah untuk tahun 2014. Tak payah cerita lah kan kenangan pahit. Tak baik orang pandang nanti. Bukan nak tunjuk aku & budak kelas aku ni perfect. Tapi tu aib. Berdosa kalau kita sebarkan. Jadi. Aku sangat berharap tak streaming kelas. Mohonlah memahami kami wahai cikgu tersayang. Kami dah lama hidup bersama. Kami tak biasa hidup dengan orang lain. Kami perlukan each other.  

Sayang Generation H 



Welcome to my blog . Please navigate around happily. I am Nor 'Atirah Basirah or you all can call me Atieyra. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Hi ! Nice to meet you. Lets read my story ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Atieyra Ira