Part Of Atieyra's Life
Kem
Wednesday 3 September 2014 • 21:49 • 0 comments

Okey. Assalamualaikum & Hi :)

Sedihnya tak dapat pergi kem jati diri form 2 tahun ni. Siapa tak sedih kan? Aku kalau boleh tak nak terlepas walaupun setahun. Sebab kem jati diri ni diadakan tiap2 tahun setiap batch. So setiap orang pasti tak nak lepaskan peluang.

Aku memang nak pergi sangat. Nak sangat. Tapi apakan daya. Aku kena pergi kem vokal pulak. Sedih tu memang sedih.

Thank you my dear crush for the very lovely cute and adorable short message. I will take care myself & I hope you too dear. And kenapee la tak bawak phone. Susah tau takk :'( Em crush aku ni. Aku & geng aku je yang tau. Tak ramai yang tahu aku minat dia. Hehe

Biarlah rahsia ye ?

Okey. So sekarang tengah mood sedih sebab terpaksa melepaskan orang yang kita sayang. Walaupun sekejap. Tapi... Rindu tu tetap ada. Mesti best diorang punya aktiviti walaupun muka burn dek panas masa kem tu. Biasalah kem tentera kan. Tapi tu memori terindah. Untuk akuu. Semua tu penting. Terlepas macam macam aktiviti tahun ni. Sedih kan?

Okey la. Aku penat sangat. Semalam buat kerja sampai lewat malam. Pagi sambung sampai tengah hari. Memang penat.




Welcome to my blog . Please navigate around happily. I am Nor 'Atirah Basirah or you all can call me Atieyra. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Hi ! Nice to meet you. Lets read my story ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Atieyra Ira