Part Of Atieyra's Life
Kem Vokal,Rhythm,Tarian Siri 1 Konsert Okestra JPNT
Monday 25 August 2014 • 19:19 • 0 comments

Hye Assalamaualaikum :)

Korang macam mane? Sihat?
Lame I tak update blog kan. Sangat-sangat busy yeee. Hehe. MAKLUMLAH. SILA RUJUK TITLE ye .
Eh tak RIAK ye. Cuma bagitau. Saje nak share apee ceritaa disana :P hehe.

Rindunya dekat blog tercinta ni. Kah Kah Kah. Bajet jee.

Okay macam ni ceritanya. Hari Rabu tu aku dapat tau aku kena pergi Tournament Archery peringkat Negeri dekat SMK Kompleks Gong Badak. Lepastu aku pun excited laa. Cehh kononnya kan. Beria-ria nak pegi training petang tu. 2 jam kottt la aku rasa, lepas aku tau yang aku kena pergi Archery tu. Aku dapat surat kena pergi Kem Vokal,Rhythm,Tarian dekat SMK Ibrahim Fikri. Hari yang sama and jangka hari yang sama. Tak payah nak gambarkan macam mane perasaan aku mase tu. Sebab kem ni dah lama aku tunggu. Haritu aku pegi audition dengan cikgu muzik aku kat SESMA. Aku memang minat gila bab bab menyanyi ni.Tak payah rasa macam mane geramnya aku bila fikir. ALAMAK Archery lagi Kem Vokal lagi. Mane satu nak pilih. Then aku pun bawak la member aku sorang yang katanya pernah main Archery dekat sekolah lama dia. Aku bawak die pegi jumpa Sir Rid. Then Sir Rid cakap aku kena pergi archery jugak. Mulalah gelabah aku nak pilih mana satu. Aku merayu dekat Sir tukar orang la. Aku siap dah bawak orang nak ganti lagi kan. Tapi Sir pulak yang merayu kat aku suruh pegi archery. Aku mula gelisah dah. Serba salah. Sir just cakap siapsiap barang untuk esok then dia terus blah. Aku dah pening mase tu. Adoi macam mane nak buat ni. Aku balik call cikgu muzik aku. Cikgu pun macam patah hati bilaa aku cakap macam tu. Cikgu cakap "Yunk, awk jangan hancurkan harapan saye. dah lame kita tunggu ni kan? entah lah saye dah tawar hati dah. ikut awak la yunk" Aku pun diam je. Then keputusan aku macam mane pun nak pegi kem vokal jugak. tu impian aku dah lama dah. dari aku kecik sampai besar gedabak ni pun impian tu still ada.

Tapi macam mane aku nak buat?

Aku call Sir Rid malam tu. Aku cakap sorry sangat memang tak boleh pergi. Sir Rid pun macam merajuk la kononnya. Aku tak berarah dah tau.

Tapi aku pegi KEM VOKAL aku jugak

Kat sana aku jumpa member baru. SITI, SHEQUEN and ramai lagi la. Tapi paling rapat dengan SITI sebab dia Vocalist jugak.

Walaupun dekat kem tu tak best. Tapi aku tetap suka perjalanan hidup dekat sana walaupun tempat tu seram. Cikgu pun macam asam je. hehe. tapi most of them aku kenal la cikgu kat sana. ok i need to go. bye



Welcome to my blog . Please navigate around happily. I am Nor 'Atirah Basirah or you all can call me Atieyra. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Hi ! Nice to meet you. Lets read my story ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Atieyra Ira