Part Of Atieyra's Life
Practise Practise !
Monday 21 April 2014 • 01:35 • 0 comments

Hey Assalamualaikum :)

Lalalalalalalalala ! Sakit tekak nk nyanyi tapi latihan kena jugak buat. Nak bertanding lagi 2 hari. Aku hope dapat johan. InsyaAllah, tapi kali ni aku tak hope sangat sebab latihan pun kurangg. Abang Drum pun kurangg . Sakit hati betul aku dengan abang drum ni. Tempo xjaga rase mcm nak kepokkk je kepale die..
Lagi-lagi kalau ade cikgu laila kat depan die. mula la die rushing nak main. ahaha. gelabah betul die kalau cikgu laila adee. alamak, penyakit yang memang susah nak tolong. haha. 
aku pun tak tau nak tolong macam mane kalau dah msalah die macam tu. aku ni dh la bukan option aku alat muzik.option aku nyanyi jee. Maklumlah nyanyi, lagu, muzik thats my life. Muzik dah mcm dunia aku. Tak kire lah aku dekat mane pun.. muzik memang tak boleh berpisah dengan aku.

Maybe ni last pertandingan aku kot. Aku dah call ibu and the answer is yes. I hope so yang ni yang terbaik untuk aku. Aminnn <3 doakan Tieyra kay :) ;) Bye . I love you . Muahhhhhhhhh. 

Malas nak type panjang-panjang. Cukup la sampai sini je nak bagitau.




Welcome to my blog . Please navigate around happily. I am Nor 'Atirah Basirah or you all can call me Atieyra. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Hi ! Nice to meet you. Lets read my story ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Atieyra Ira