Part Of Atieyra's Life
Boyce Avenue ? Whose that ? Let me tell you
Wednesday 30 April 2014 • 01:46 • 0 comments



Hi & Assalamualaikum :)

Ah rindu rindu rindunyee my blog. Kat rumah haritu sedih gile kot coz wireless buat hal. Agak tertekan lahh ye . Hehe.
Alhamdulillah, I have better day than before and I hope tomorrow will be the best than beforee. "ade faham?"

Aku sebenarnye takde topik nak diUpdate sebenarnye. tapi takpe lah. nak update jugak. tengok blog tieyra kosong je kan. Banyak jugak tieyra delete post yang older tu kan ? Tak percaye bace older post.

Nak tauuuuuuuu satu bende tak ? Im crazyyyyy with Boyce Avenue. <3 Sumpah best gile suara diorang. Lagu yang kurengggg best pun jadi best bile diorang nyanyi. Alamakk asal aku excited sangat niiii ?? haha. cakap je pasal boyce avenue ni memang Tieyra excited. Best sangat diorang punye harmony diorang punye cover popular tauu. Cuba la dengar. tak rugi kayy ? :)


Boyce Avenue . Best band I ever heard :) 




Alejandro. My best vocalist, guitar and piano :) I love him so much.



I need to go now. Enjoyy okay <3 


Bilik Elaso,
SM Sains Hulu Trg.

Lot of love from me <3 
Atieyra Ira



Welcome to my blog . Please navigate around happily. I am Nor 'Atirah Basirah or you all can call me Atieyra. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Hi ! Nice to meet you. Lets read my story ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Atieyra Ira