Part Of Atieyra's Life
Geram + Sakit Hati
Sunday 23 March 2014 • 11:16 • 0 comments

Hye Assalamualaikum :)

Huhh I have to be strong. Tak larat dah nak cakap or nak mempertahankan diri. Suka hati lah kau orang nak cakap ape. Korang tu lelaki aku rase korang boleh fikir kot. Aku banyak lagi keje nak buat tak perlu pun korang nak memporak perandakan lagi problem aku. Aku banyak keje kau faham tak ? Saje nak suruh aku naik angin. Satu lagi geng form 4. Ape masalah korang nak serang geng kitorang. Xpayah ah lalu belakang aku then cakap macam-macam kat aku. Kalau lah xde harapan kitorang nak menang pertandingan tu ade kaitan dengan korang ke ? korang ke yang main kompang yang reka rentak yang fikir formasi semua. tak kan? yang korang nak sibuk pasal aku ni kenape? tolong lah stay away. aku tak sanggup dah nak nangis sebab hal yang senang macam ni. Kalau lah korang jadi aku. Aku rase dah lame pengsan ke mati ke. Korang tak sanggup punya nak galas tanggungjawab yang sangat-sangat banyak. tapi korang still gak force aku untuk mengaku bende yang tak betul. then macam mane aku nak mengaku. ok lepastu pasal getback and break and getback and couple ngn orang lain then getback -.-" itu masalah aku lah  nak buat ape pun. aku buat semua ni ade sebab okay? xde mase aku nak sakitkan hati orang. aku ade sebab yang korang xperlu tau. kalau korang jadi aku pun maybe korang akan buat benda yang sama. so please la tolong jangan judge ape yang aku nak buat and ape yang aku dah buat. aku tau ape yang aku buat. aku ade otak still waras tak gila tak meroyan tak ape lagi. so please aku mintak tolong sangat-sangat kpd #teambudaklelakiform2andform4 yang tak tau malu. aku mintak sangat jangan judge ape yang aku nk buat. semua bende ni biar la aku buat sorang-sorang. aku tak perlukan korang pun. kalau korang ade punn lagi memeningkan kepala aku. baik tak payah kan ? aku harap sangat lepas ni korang berubah. dapat fikir mane baik mane buruk. korang semua budak pandai kan ? so takkan korang tak boleh nak fikir ape yang korang buat. tolong berubah sebelum aku naik angin . sebelum aku pegi hantuk kepala korang dekat dinding then aku tikammm. senang ! aku tak payah tengok muka korang dah. tak payah nak menyusahkan aku dah kan ? please stay away from my group . aku takut budak-budak kompang jd tak semangat bile masalah datang bertambum. kalau ade problem pun biar aku settle elok-elok and ORANG YANG TAK BERKENAAN boleh bla . tak payah nak tunjuk baik sangat depan aku. dalam hati aku caci maki hamun jugak. tu je nak bagitau sebenarnya . #prayforthem #harapberubah and #PRAYFORMH370



Welcome to my blog . Please navigate around happily. I am Nor 'Atirah Basirah or you all can call me Atieyra. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Hi ! Nice to meet you. Lets read my story ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Atieyra Ira