Part Of Atieyra's Life
SEBELUM BALIK RAYA
Thursday 30 June 2016 • 07:22 • 0 comments

Assalamualaikum.

Rindu gila nak typing typing update blog sendiri ni. Tapi lately ni memang busy tak ingat dunia bak hangggg. Tapi now i cari masa jugak untuk update something. At least ade la something untuk lepas rindu kan. Hihihi.

Okay harini nak cerita pasal sebelum balik raya dekat sekolah yang terjadi kat aku. 

1. Hari Rabu tu memang aku pun tak tahu kenape aku & the gang memang penat ngantuk nak mati. Zatul pulak dah pesan kat aku 4:15 pergi bilik muzik then dia terus pergi latihan Gamelan. kami pun terus sambung tidur kat dalam surau tu after solat zohor. Bila semua dah terbaring terbongkang tidur berjemaah punya. Jangan salah faham gang kami je ade kat situ. Actually ramai lagi la. Lepastu tepat pukul 4:15 petang tu aku bangun. Terus ambik tudung keluar dari surau. tiba tiba. kami terdengar suara cikgu yg agak seram bagi kami kalau buat kesalahan. Dia terus jerit suruh semua bangun lepas tu berdiri beratur kat tengah surau. Nasib la mata aku tak bengkak. Aku dengan Bush duduk depan sekali. Bapak ah tebal muka nak cover malu tho. Budak lelaki pun kena sekali jugak. Lepastu kitorang pun berdiri la kat tengah tu sambil dengar cikgu membebel kat tengah pasal tidur. Yang paling aku tak tahan. Kena tunggu berdiri kt tengah tu sampai orang lain masuk nak solat asar. Pergh mana nak sorok muka wei. Then yang tak tahan jugak bila cikgu ambik gambar setiap form tu. Aku depan sekali
Oh memang sh*t gila lah. Aku redha je time tu.

2. ada perjumpaan pengawas & tingkatan 4. Sesi puji memuji yang tua dan sesi hina menghina kot. Okay tak nak ulas panjang pasal ni. Nanti terbakar pulak hati ni.

3. Ada budak pinjam baju aku dah sebulan tak hantar & boleh pulak datang jumpa aku cakap tak tahu baju tu kat mana. eh eh eh say what mannn ! Geram pulak aku. Aku nak tunggu lepas raya. Kalau takde jugak. Aku cincang guna pisau pemotong daging. Aku memamg kejam.

4. gastrik bad gastrik ever lah kononnye sampai tak tidur malam & tak dapat nak puase sebab sakit sangat. Asyik muntah muntah je. tak boleh nak berdiri straight sbb sakit sangat. macam usus usus sua dah terbelit

thats was my bad memories before going back for Raya 2016 . ������




Welcome to my blog . Please navigate around happily. I am Nor 'Atirah Basirah or you all can call me Atieyra. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Hi ! Nice to meet you. Lets read my story ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Atieyra Ira